mandag 7. juli 2014

Somewhere over the rainbow

Sommeren er herlig! Jeg har to uker med ferie, før jeg skal jobbe i noen uker igjen forså å ha en uke ferie i august igjen!
Kjenner det er godt med ferie, etter en uke med lærlingtid på Salongen.

I ferien har vi ikke så mange planer, men vi skal få til en tur opp til Namskogan familiepark og masse bading! Vi har allerede fått badet litt, men jeg tror nok vi skal få duppe oss i vannet litt i dag også for temperaturen her hjemme er nesten utholdelig, men vi klager ikke altså!
Det har blitt sene kvelder på oss alle i det siste, men mest pga temperaturen som er i luften!

Før ferien var det regnbuer og enhjørninger over alt.. (liker jeg å tro i allefall...)
Ganske godt med litt regn og jeg håper for gudsskyld at det blir regn ikveld! Trenger ikke å regne på dagtid, men på natten hadde det ikke gjort meg noen ting! 

Ragne koser seg kjempe masse i dette været. Selv om det er vanskelig å få sove på kvelden, for hun har jo så masse å fortelle også er det jo så varmt! Så i natt sov hun faktisk på gjesterommet for det viste seg å være det kaldeste rommet i huset, bortsett fra kjelleren! Akkurat nå sitter hun på stuegulvet å leker med hestene sine. Må vel pakke sammen litt klær så vi får dra opp i bygda for å bade snart! 







1 kommentar:

  1. Vi har vært i Namskogan Familiepark i dag, fantastisk fin vær og herlig å være her! Var faktisk lite folk ved tanke på det finer vær et, virkelig verdt turen! ;-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3