søndag 19. oktober 2014

helt random


Titter innom bare for å si hei. 
Ligger i skuvsengen, hører på trafikken utenfor vinduet. Har strikket en del idag også, i mellom ryddeslagene. For jeg har faktisk fått ryddet litt idag, og det er ikke hverdag det skjer. Skulle nesten hatt en diplom for hver gang jeg faktisk orker å rydde skikkelig. 


Har faktisk planer om å rydde litt mer ikveld, etter at Ragne har tatt kvelden men vi får se om energien holder fast. Har sett en del på pinterest også, etter inspirasjon. Jeg har lyst til å male stuen akkurat nå, men må nok gjøre meg ferdig med spisebord og stolerprosjektet først.

Kanskje jeg legger ut bilder når jeg har blitt ferdig med å male kjøkkenstolene?

Jeg er tom for snus nå også, så jeg må vel kjøre en tur på butikken selv om det ikke frister i det hele tatt. Jeg har ikke vært utenfor huset på noen dager nå, og har egentlig ikke det store behovet for det heller. Bortsett fra når jeg går tom for snus og pepsi max da. Da er det krise, men da bruker jeg som regel å sende samboeren på butikken for å handle. Slik var det i går også. Jeg hadde helt sikkert kunne gjort det selv, men jeg hadde rett og slett ikke lyst til å forlate huset.

Vet ikke om jeg har stort mer på hjertet akkurat nå, lurer på om jeg bare skal fortsette med strikkingen og se om jeg finner litt mer inspo på pinterest. Synes det er litt trist å blogge når ingen andre gjør det, og når jeg skriver ingen andre så mener jeg selvfølgelig mitt kjære søskenbarn Lina!
Jeg savner bloggen hennes jeg ... Og det er jeg helt sikker på at det er flere som gjør også. Så nå skal jeg skrive litt kommentarer på bloggen hennes for å få henne til å kjenne på følelsen av å savne bloggingen. Kanskje dere skal gjøre det samme? Gå inn her for å kommenter da vel! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3