lørdag 1. november 2014

Hallo November!


Tenk at i dag er det 1.november og lørdag!
Jeg har ikke gjort det store i dag bortsett fra å ryddet litt her og der i huset.
Nå sitter jeg i soffaen med strikking og te. Har sett litt på diverse blogger, og prøver å finne litt inspirasjon.


Idag har jeg gått rundt med søndagsfølelse i magen. Hodet mitt har trodd at det har vært søndag så og si i hele dag, noe jeg synes er litt merkelig.
Skal rydde litt mer senere ikveld og satser på at jeg får unna en del. Har egentlig ingen andre planer ikveld, bare ta det med ro og prøve å slappe av litt. 

Ang november så håper jeg den blir bra og at ting kommer på stell igjen. Jeg håper på å treffe masse folk og bare nyte tilværelsen. Det er jo ikke så lenge til jul heller så må vel begynne med julegaver osv. Har tenkt å lage en liten ønskeliste som jeg skal poste på bloggen, så det kommer en collage i løpet av kvelden evt noen dager. Er jo ikke sikkert jeg føler for å blogge ikveld, men vi får se. 


Hva har du gjort så langt i helgen ?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3